شهید

راضیه وقتی افراد بدحجاب را می دید...🥺💔

برچسب ها: حجاب
[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:51 ] [ حسام ] [ ]
حجاب

برچسب ها: حجاب
[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:48 ] [ حسام ] [ ]
حیا

امام صادق(علیه السلام):

حیا ده جزء دارد نه جزء آن در بانوان و یک جزء آن در مردان

برچسب ها: حیا
[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:36 ] [ حسام ] [ ]
به وقت عاشقی

برچسب ها: به وقت عاشقی
[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:32 ] [ حسام ] [ ]
🌷امام علی عليه السلام:

🌷امام علی عليه السلام:
«كُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً»
همواره دشمن ظالم و يار ویاور مظلوم باشيد.
📖 نهج البلاغه / نامه ۴۷

🌷امام علی عليه السلام:

[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:27 ] [ حسام ] [ ]
این تحریم‌ها نتیجه برجام بود و نه لغو آن

برخی از مدعیان اصلاحات و روزنامه‌های زنجیره‌ای پایان تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران را که روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهرماه) اعلام شد، دستاورد برجام معرفی می‌کنند!

گفتم: بی‌سوادند یا خودشان را به بی‌سوادی زده‌اند؟! لغو این تحریم‌ها به علت پایان دوره ۸ ساله‌ای است که در برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ آمده بود. یعنی این تحریم‌ها نتیجه برجام بود و نه لغو آن.

گفت: مثل این که کسی را با چاقو مجروح کنند و طرف در بیمارستان بستری شود و چاقو‌کش بعد از بهبودی و مرخصی طرف از بیمارستان، ادعا کند که بهبودی شخص چاقو خورده، دستاورد اوست! و بگوید اگر او را مجروح نکرده بودم که خوب نمی‌شد! تحریم ۸ ساله شاهکار! مدعیان اصلاحات است و نه، پایان دوره ۸ ساله و لغو طبیعی تحریم‌ها!

گفتم: به برخی از مدعیان اصلاحات باید گفت؛ حالا یک کلمه هم حرف راست بزن! ببینیم بلدی یا نه؟!

بلدی یا نه؟! (گفت و شنود)

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:49 ] [ حسام ] [ ]
اهل این مسجد، آب لوله‌کشی به روستا آوردند و مدارس را تعمیر کردند+عکس

حجت‌الاسلام کثیرلو بیش از 10 سال است که در روستای لاچوان به مردم خدمت می‌کند. با اهتمام این امام‌محله و همراهی خوب مردم روستا، تعویض لوله‌ اصلی آب روستا به طول حدود 2 کیلومتر انجام شد تا آب آشامیدنی سالم در اختیار مردم باشد.

اهل این مسجد، آب لوله‌کشی به روستا آوردند و مدارس را تعمیر کردند+عکس

حجت‌الاسلام قیاسعلی کثیرلو امام محله مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) روستای لاچوان در شهرستان خدابنده استان زنجان است. او از ۳۵ سال پیش لباس طلبگی برتن کرده است و در کسوت سربازی امام زمان(عج) است. او از سال ۹۰ روستای لاچوان را برای خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی به مردم انتخاب کرد.

در مدارس برای دانش‌آموزان احکام می‌گویم

او در طول سال در این روستا به اقامه نمازهای جماعت و برپایی مراسم در مناسبت‌های مختلف می‌پردازد و ایام محرم و صفر و ماه مبارک رمضان نیز مسجد فعال است. این امام محله بین الصلاتین هم برای نمازگزاران حدیث و احکام می‌گوید و برنامه‌های دعا نیز در مسجد برقرار است. او می‌گوید: « کلاس‌های قرآن و احکام برای نوجوانان و کودکان به خصوص در تابستان برقرار است و الآن نیز که مدارس برقرار هستند، در ۲ مدرسه ابتدایی و راهنمایی روستا، حضور پیدا می‌کنم و از احکام وضو و نماز و حق‌الناس و .. برای دانش آموزان می‌گویم.»

آب سالم در اختیار تمام روستا قرار گرفت این امام محله همواره در کنار فعالیت‌های فرهنگی به برنامه‌های اجتماعی و خدمت رسانی به اهالی

ادامه مطلب

برچسب ها: اهل این مسجد
[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:42 ] [ حسام ] [ ]
تعداد شهدای غزه از ۴۷۰۰ نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی تا کنون، چهار هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۵ هزار و ۸۹۸ نفر هم زخمی شده‌اند.

تعداد شهدای غزه از ۴۷۰۰ نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه جدیدترین آمار قربانیان تجاوزات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه را منتشر کرد.

این نهاد فلسطینی خبر داد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز، چهار هزار و 741 فلسطینی شهید و 15 هزار و 898 نفر هم زخمی شده‌اند.

اشرف قدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین هم اخیرا خبر داد که 70 درصد شهدای غزه زن و کودک هستند.

قدره همچنین تأکید کرد که از ابتدای تجاوزات، رژیم صهیونیستی به ۵۲۱ خانواده حمله کرده که نتیجه آن سه هزار و 109 شهید بوده است.

به گفته این مسئول فلسطینی، ۷ بیمارستان و ۲۱ مرکز بهداشتی در پی حملات اسرائیل یا در نتیجه اتمام سوخت از مدار خدمت خارج شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ۴۶ شهید و ۸۶ مجروح از کادر درمان بوده و ۲۳ خودروی امداد منهدم یا از مدار خدمت خارج شده است.

[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:39 ] [ حسام ] [ ]
تهران، دوشنبه میزبان نخستین نشست وزرای خارجه فرمت ۳+۳ است

دوشنبه اول آبان ماه تهران شاهد برگزاری نخستین نشست وزرای خارجه فرمت ۳+۳ با حضور وزرای خارجه روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان و به میزبانی حسین امیرعبداللهیان در راستای حل و فصل مسائل منطقه از طریق سازوکارهای منطقه‌ای خواهد بود.

تهران، دوشنبه میزبان نخستین نشست وزرای خارجه فرمت ۳+۳ است

[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:38 ] [ حسام ] [ ]
سازمان وظیفه عمومی: خدمت سربازی ۳ ماه کاهش یافت

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند به مدت ۳ ماه کاهش یافت.

سازمان وظیفه عمومی: خدمت سربازی ۳ ماه کاهش یافت

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تحول خدمت وظیفه عمومی و به منظور ایجاد عدالت در مدت خدمت دوره ضرورت، متناسب با محل خدمت و نوع مأموریت‌های محوله، با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می شوند ۳ماه کاهش یافت.

برابر جزئیات اعلام شده در این اطلاعیه آمده است: تمامی سربازانی که برابر مفاد و شرایط این ابلاغیه به خدمت اعزام و به صورت بومی یا غیر بومی و با مأموریت‌های مختلف در سازمان‌های نیروهای مسلح بکارگیری شده یا از این پس بکارگیری می‌شوند، از این کاهش برخوردار شده و مدت زمان خدمت آنها از حداقل ۱۴ ماه و متناسب با محل خدمت و مسافت آن تا محل سکونت و همچنین مأموریت‌های محوله در مناطق عملیاتی یا عادی تا حداکثر ۲۱ ماه محاسبه می شود.

البته مدت خدمت دوره ضرورت سربازان مأمور به دستگاه‌های غیرنظامی در قالب امریه، برابر سنوات گذشته کماکان ۲۴ ماه تعیین گردیده است.

در این اطلاعیه تأکید گردیده است: ملاک بومی یا غیربومی بودن سربازان بر اساس فاصله محل سکونت تا یگان خدمتی سربازان بوده و در صورتی که این مسافت کمتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز بومی و چنانچه این فاصله بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز غیربومی محسوب می‌شوند.

[ یکشنبه سی ام مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:35 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

*Arvij*. ♡ܣܩیܢܚ݅ܘ ܢܚܢ̣ܝ̇ ܢ̣ߊ طܝ ߊ وࡅ߳ߺߺܙ ܢܚ݅ߊ ܥ ߊ ܥ̣ߺ♡

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:33 ] [ حسام ] [ ]
📸 فرماندهانی که برای فلسطین جنگیدند

📸 فرماندهانی که برای فلسطین جنگیدند

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:32 ] [ حسام ] [ ]
عکس/ ماشین عروس حامی مقاومت

تصویری جالب از تزئین متفاوت یک ماشین عروس را می‌بینید.

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:11 ] [ حسام ] [ ]
شهیدی که حقوقش را خرج مردم سوریه می‌کرد

«خدمت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست.» و تمام حق و حقوق ماموریت هایش را در سوریه خرج خانواده شهدای سوری و سربازان سوری می کرد.

شهیدی که حقوقش را خرج مردم سوریه می‌کرد

علیرضا قبادی در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. بعد از گرفتن دیپلم در سال ۱۳۸۵ در دانشگاه امام حسین (ع) قبول شد و به عضویت سپاه پاسداران درآمد. بعد از گذراندن دوره افسری، در دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو رشته برق صنعتی شد. همزمان دوره‌های آموزشی تخریب را گذراند. از هجده سالگی شروع به حفظ قرآن کرد و حافظ قرآن شد. به زبان عربی و انگلیسی تسلط داشت و جز اولین نیروهایی بود که با شروع بحران سوریه، به همراه سردار شهید حسین همدانی عازم جبهه‌های سوریه شد.

قبادی، اولین بار در تاریخ ۲۵/‏۰۷/‏۱۳۹۱‬ به سوریه اعزام شد و مدت پنج سال در سوریه حضور داشت. سرانجام در بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۹۶ موقع پاکسازی و ساماندهی میدان مین، بر اثر انفجار در منطقه حماه سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد.

این‌شهید در وصیتنامه خود آورده است:

«یا حضرت زینب (س) یا حضرت رقیه (س) اگر بارها در راه شما تکه تکه شوم، یا جانباز شوم، هرگز از دفاع کردن از

ادامه مطلب

برچسب ها: شهید
[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:9 ] [ حسام ] [ ]
زاکانی: مهم‌ترین گلوگاه جابجایی مسافر در متروی تهران مرتفع می‌شود

شهردار پایتخت با حضور در چین نه تنها قرارداد هفت سال بر زمین مانده ساخت ۶۳۰ دستگاه واگن مترو تهران را به جریان انداخت، بلکه با افزایش ۲۵ درصدی تعداد واگن های مورد این قرار داد و کاهش زمان تحویل آنها تحولی عظیم را در تاریخ مترو تهران رقم زد.

زاکانی: مهم‌ترین گلوگاه جابجایی مسافر در متروی تهران مرتفع می‌شود/ واگن‌های متروی تهران دو برابر خواهد شد/ ورود ایران به باشگاه بوژی‌سازان جهان

شهردار تهران در حاشیه حضور در سومین اجلاس کلانشهرهای «راه ابریشم» با بیان اینکه براساس قانون قرار بود 1050 دستگاه از 2000 دستگاه واگنی که در برنامه ششم توسعه مصوب شده، سهم تهران شود، گفت: خدا را شاکر هستیم که امروز موفق شدیم قرارداد 630 دستگاه واگن برای متروی تهران را که از هفت سال پیش معطل مانده بود، عملیاتی کنیم.

افزایش 25درصدی قرارداد 630 دستگاه واگن
زاکانی افزود: توفیقات بسیار زیاد دیگری نیز حاصل شد؛ از جمله اینکه با 25درصد افزایش این قرارداد تعداد واگن ها به 791 دستگاه رسید. در مرحله دوم نیز برای 259 واگن دیگر با طرف چینی تفاهم کلی صورت پذیرفت. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که قدرالسهم تهران -آنچه که در برنامه ششم مقرر شده بود یعنی 1050 دستگاه- تکمیل شود.

شهردار پایتخت درباره مدت زمان این قرارداد، اظهار کرد: راه برای تأمین این تعداد واگن برای شهر تهران تا پنج سال آینده فراهم شد. تهیه و تأمین 113 دستگاه واگن نیز با مجموعه‌های داخلی قرارداد شده که امیدواریم با اضافه شدن این تعداد، میزان واگن‌های جدید شهر تهران به 1163 دستگاه برسد. یعنی ظرفیت فعلی ناوگان متروی تهران دو برابر می شود.

مرتفع شدن مهم‌ترین گلوگاه جابجایی مسافر در مترو تهران
زاکانی در توضیح بیشتر تصریح کرد: نتیجه محتوم دو برابر شدن ظرفیت واگن‌ها، طبیعتاً افزایش مطلوبیت سفر با متروی تهران است. امیدواریم به این ترتیب سقف جابجایی مسافر افزایش یابد. در نهایت به لطف الهی مهم‌ترین گلوگاه جابجایی مسافر از طریق شبکه زیرزمینی که همانا «کمبود واگن» بود، با اجرایی شدن این قرارداد مرتفع شد.

شهردار تهران همچنین با تاکید بر اینکه نباید تلاش دولت خدمت‌گزار را در عملیاتی شدن این قرارداد فراموش کرد؛ گفت: پیش‌پرداخت قرارداد توسط دولت فراهم و پرداخت شده است.

وی موضوع مهم دیگر این قرارداد را «انتقال تکنولوژی» خواند و اظهار کرد: از همان ابتدا «کیفیت»، «سرعت»، «امنیت» و «انتقال تکنولوژی» در هر قرارداد حوزه حمل‌ونقل مورد تأکید بود. ازاین رو قرارداد جاری ساخت 791 دستگاه واگن نیز با انتقال تکنولوژی همراه است؛ به این ترتیب قدرالسهم شرکت واگن‌سازی متروی تهران که هم‌اکنون زیر 30درصد است، به حدود 55درصد در ساخت هر دستگاه واگن خواهد رسید. تلاش کردیم بخش‌های مؤثر تکنولوژی ساخت هر واگن به داخل منتقل شود.

ورود ایران به باشگاه بوژی‌سازان جهان
زاکانی ادامه داد: با انتقال تکنولوژی توانمندی‌های تولید داخلی تقریباً دو برابر شده که مایه افتخاری برای جمهوری اسلامی است. در قالب همین قرارداد، ساخت و انتقال تکنولوژی 840 دستگاه بوژی نیز عملیاتی خواهد شد. با انتقال تکنولوژی ساخت بوژی (کِشنده و سیستم تعلیق) ما عملاً وارد باشگاه بوژی‌سازان جهان خواهیم شد.

شهردار پایتخت با پرداختن به سومین نکته سوم حائز اهمیت در این قرارداد خاطرنشان کرد: تخفیفی معادل بیش از 400 میلیارد تومان برای انتقال تکنولوژی با مباحثی که صورت گرفت، از طرف چینی اخذ شد و درواقع قیمت کاهش یافت.

کاهش زمان تحویل واگن‌ها
زاکانی هم‌چنین یکی از دستاوردهای مهم دیگر این قرارداد را مذاکره درباره «زمان تحویل» واگن‌ها دانست و توضیح داد: پس از بحث و گفت‌وگوی فراوان، طرف چینی پذیرفت تا مدت زمان 23 ماهه پیش‌بینی شده در قرارداد اولیه برای تحویل اولین سری واگن‌ها را به حدود یک‌سال کاهش دهد تا انشالله از اواخر سال آینده شاهد ورود اولین سری قطارهای جدید باشیم.

افزایش تعداد واگن‌ها و ظرفیت جابجایی مسافر
وی افزود: افزایش تعداد واگن‌ها و به تبع آن افزایش ظرفیت جابجایی مسافر مهم‌ترین دستاورد این قرارداد است. ظرف 5 سال آینده تعداد واگن‌های متروی تهران، عملاً دو برابر خواهد شد. به موازات ظرفیت مسیرهای تونلی هم با توسعه خطوط (خط 8 تا 11) افزایش خواهد یافت. به این ترتیب اتفاق مبارکی برای شهروندان تهرانی رقم می‌خورد.

انجام تفاهمات برای تولید قطارهای پُرسرعت
شهردار پایتخت در بخش دیگری از سخنانش گفت: تأکید بر قرارداد 113 دستگاهی با طرف‌های داخلی نیز باعث خواهد شد تا از حداکثر توان ملی استفاده کرده و شاهد یک جهش تکنولوژی در این راستا باشیم. به علاوه از خط تولید قطارهای پُرسرعت نیز بازدید کردیم. این موضوع نیز می‌تواند برای کشور مایه امید باشد. امیدواریم با تفاهمات صورت‌گرفته و توسعه خطوط پُرسرعت هم نیازهای کشور مرتفع شود و هم سطح رفاه و آسایش شهروندان افزایش یابد. البته این تکنولوژی در مسیرهای بین شهری استفاده خواهد شد. امیدوار هستیم در قالب تفاهمات دولت خدمت‌گزار شاهد پیشرفت روزانه کشورمان باشیم.

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:8 ] [ حسام ] [ ]
تظاهرات هزاران نفری در لندن در حمایت از غزه+تصاویر

هزاران نفر در لندن، امروز، در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات کردند و خواستار توقف فوری جنگ و پایان اشغالگری شدند.

تظاهرات هزاران نفری در لندن در حمایت از غزه+تصاویر

رسانه‌ای از تظاهرات هزاران نفر در لندن، پایتخت انگلیس در حمایت از مردم فلسطین، آتش‌بس فوری و پایان اشغالگری خبر دادند.

ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان از بغداد و امان تا جاکارتا و اسلام آباد روز‌های جمعه و شنبه هفته پیش علیه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

شنبه پیش نیز هزاران نفر در مرکز شهر لندن در حمایت از مردم غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نواز غره بدست به تظاهرات زدند. هرچند که پلیس لندن برپایی هرگونه تجمع و تظاهرات در حمایت از فلسطین را ممنوع اعلام کرده بود.

تظاهرات‌کنندگان هفته پیش ابتدا مقابل ساختمان شبکه بی بی سی در لندن تجمع کرده و پس از آن تظاهرات دیگری مقابل پارلمان و مقر اقامت نخست وزیر انگلیس برگزار کردند.

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 18:56 ] [ حسام ] [ ]
7 کاریکاتور جدید سیدمسعود شجاعی طباطبایی درباره اسرائیل+ تصاویر

در پی عملیات طوفان الاقصی و نسل‌کشی فلسطینیان، سید مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و گرافیست ایرانی آثار جدیدی خلق کرده که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

7 کاریکاتور جدید سیدمسعود شجاعی طباطبایی درباره اسرائیل+ تصاویر

در پی حملات رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان‌الاقصی، بسیاری از هنرمندان به این جنایات واکنش نشان دادند و آثاری در این‌باره خلق کردند. سید مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و مدیر خانه کاریکاتور ایران از جمله این افراد است. وی پیش از این نیز نمایشگاهی از آثار کاریکاتوریست‌های جهان درباره افسانه هولوکاست برپا کرده بود که بازتاب گسترده‌ای داشت.

برخی از آثار ضدصهیونیستی اخیر وی که طی چند روز گذشته منتشر شده را از نظر می‌گذرانید:

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 18:53 ] [ حسام ] [ ]
عفو بین‌الملل: دلایل قاطعی در خصوص ارتکاب جنایت جنگی از سوی اسرائیل داریم

سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی اعلام کرد که دلایل قانع‌کننده‌ای برای اثبات ارتکاب جنایت جنگی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی دارد.

عفو بین‌الملل: دلایل قاطعی در خصوص ارتکاب جنایت جنگی از سوی اسرائیل داریم

سازمان عفو بین‌الملل امروز (۲۹ مهر) در گزارشی تأکید کرد که دلایل قانع‌کننده‌ای دارد که اثبات می‌کند رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.

به نوشته خبرگزاری صفا، این نهاد غیر دولتی اعلام کرد که حملات غیر قانونی به خصوص حملات کور و بی هدف رژیم اشغالگر قدس در غزه که موجب کشتار غیرنظامیان شده است را مستند کرده است.

عفو بین‌الملل همچنین خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی در خصوص این حملات به عنوان «جنایت جنگی» شد.

در ادامه این گزارش آمده است: «مصاحبه حضوری با بازماندگان و شاهدان عینی و تحلیل و تصاویر ماهواره‌ای و بررسی تصاویر و ویدئوها و تحقیقات به عمل آمده در خصوص بمباران هوایی جنگنده‌های اسرائیل از هفت الی ۱۲ اکتبر که موجب ویرانی هولناک شده تا جایی که در برخی مواقع خانواده‌هایی به طور کامل قربانی شده‌اند، نشان از جنایت جنگی دارد».

عفو بین‌الملل در این راستا گفت که در خصوص بمباران پنج آپارتمان و اردوگاه آوارگان و یک خانه مسکونی و یک بازار تحقیق کرده است؛ طبق این تحقیقات مشخص شده است که رژیم صهیونیستی هیچ تدابیری برای اجتناب از تلفات غیرنظامیان به عمل نیاورده و دست به حملات بی هدف و گسترده زده است.

همچنین در تحقیقات این نهاد حقوق بشری مشخص شد که رژیم اشغالگر اسرائیل بی توجهی «تکان دهنده ای» به زندگی غیرنظامیان از خود نشان می‌دهد و دست به بمباران وسیع ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های اساسی می‌زند.

عفو بین‌الملل سپس از جامعه جهانی خواست تا اقدام فوری برای ممانعت از تبدیل غزه به یک گورستان بزرگ در پیش بگیرند و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی نیز باید صادرات سلاح به این رژیم را متوقف کنند.

گزارش عفو بین‌الملل در حالی است که ۱۵ روز از جنگ در این باریکه می‌گذرد؛ نبردی که با عملیات بی نظیر طوفان الاقصی آغاز شد که تاکنون موجب هلاکت حداقل ۱۴۰۰ صهیونیست شده است؛ در مقابل نیز اشغالگران به شکل جنون‌آمیز در حال بمباران غزه هستند که تاکنون نزدیک به چهار هزار شهید در پی داشته که ۷۰ درصد آن زن و کودک هستند.

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 18:47 ] [ حسام ] [ ]
علامه جعفری

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 12:19 ] [ حسام ] [ ]
روز تاریخی متروی تهران

بعد از ۷سال قرار‌داد مهم و بزرگ موسوم به خرید ۶۳۰دستگاه واگن به مرحله عملیاتی رسید. این قرارداد برزمین‌مانده از سال‌۹۵ تا‌کنون، در دوره اخیر مدیریت شهری ششم با جدیت پیگیری و با حمایت دولت مردمی تامین اعتبار شده بود. نتیجه این تلاش‌ها دیروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، سیدجعفر‌تشکری هاشمی نماینده مردم تهران در شورای شهر و هیأت همراه به ثمر رسید و قرارداد وارد فاز اجرایی شد و مراحل ساخت واگن‌ها کلید خورد.

به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری، دیروز یک روز تاریخی برای متروی تهران و در نگاه وسیع‌تر برای حمل‌و‌نقل عمومی پایتخت بود؛ روزی که با انعقاد چندین قرار‌داد و انجام چند تفاهم بین شهرداری تهران و شرکت‌های چینی، مدیریت شهری ششم توانست پس از یک دهه، گام بزرگی در راستای نوسازی و ارتقای ناوگان ریلی کلانشهر تهران بردارد.

وضعیت حمل‌ونقل عمومی تهران به‌صورت عمومی و وضعیت ناوگان حمل‌ونقل ریلی چند‌سالی است که در آستانه بحران

ادامه مطلب

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 11:36 ] [ حسام ] [ ]
زمین کارزار ما تل‌آویو است تهران نه!

دیوارنگاره میدان ونک با ‌عنوان "زمین کارزار ما تل‌آویو است تهران نه!" به همت سازمان زیباسازی شهرتهران رونمایی شد.

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 11:33 ] [ حسام ] [ ]
پرچم‌های فلسطین در لالیگای اسپانیا

طرفداران اوساسونای اسپانیا در هفته دهم لالیگا، در حمایت از مردم غزه، ورشگاه اِل‌سادار را به پرچم فلسطین مزین کردند.

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 11:28 ] [ حسام ] [ ]
دنیای بدون اسقاطیل

دنیای بدون اسرائیل

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 8:55 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

🔴 بی رحم.....!

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 5:28 ] [ حسام ] [ ]
خدا

خدا

«إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِين»
تو تکیه گاه منی
هرساعت
هرلحظه
هرنفس

#هیچ منم
همه تویی

برچسب ها: خدا
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:46 ] [ حسام ] [ ]
عشق و محبت

عشق و محبت

عشق و محبت

إِلَهِي لاَ تُؤَدِّبْنِي بِعُقُوبَتِكَ
اله من
منو با محبتت ادب کن

#ابوحمزه

برچسب ها: عشق و محبت
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:40 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

◼️چهارشنبه عزای عمومی در کشور درپی جنایت امشب اسرائیل باب

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:32 ] [ حسام ] [ ]
برای مادران غزه

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:4 ] [ حسام ] [ ]
رژیم غاصب کودک‌کش

رژیم غاصب کودک‌کش دیگر باید چه جنایتی بکند تا کاسه لیسان غرب به خودبیایند؟ چه مسلمانی هستید که صدای مظلوم که هیچ، خون مجروحان مظلوم بیمارستان غزه هم به لباستان بپاشد صدایی ازحلقوم بی غیرتتان شنیده نمی‌شود؟ ندای هل من ناصر ینصرنی حسین، امروز از غزه بلند است...

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 22:54 ] [ حسام ] [ ]
پنجره فولاد

پنجره فولاد

قدم قدم داره دلم میزنه فریاد
با چشم گریون جلوی پنجره فولاد
خدا میدونه از خودم هیچی ندارم
هرچی که دارمو امام رضا بهم داد
خوبی هاتو نمیبرم از یاد به آبروی پنجره فولاد
کربلا چشمم به حرم افتاد
گفتم امام رضا خونه ات آباد
امام رضا خیلی دوست دارم

برچسب ها: پنجره فولاد
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 21:6 ] [ حسام ] [ ]
بیا که رنجِ فراقت برید امانِ مرا🥀

بیا که رنجِ فراقت برید امانِ مرا🥀.

بیا که رنجِ فراقت برید امانِ مرا🥀


به‌یُمنِ آمدنت تازه‌کن جهانِ مرا...!

#السلام‌عليك‌يااباصالح‌المهدی🖤

برچسب ها: رنجِ فراقت
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 21:2 ] [ حسام ] [ ]
ستارخان؛ مردی که نگذاشت امید و مقاومت بمیرد

سردار آذربایجان که حالا سردار ملی بود توطئه استعمار را خوب شناخت و تا آخرین نفس سلاحش را تحویل نداد و در نهایت پارک سبز اتابک آنچنان سرخ شد که تا سال ها خون مجاهدان مسلمان از آن پاک نشد. ننگ اما بر پیشانی روشنفکران مدعی مشروطه خواهی که دانسته یا ندانسته از خلع سلاح ستارخان و باقرخان دفاع کردند، ماند.

ستارخان؛ مردی که نگذاشت امید و مقاومت بمیرد

ستارخان، سردار مقاومت آذربایجان و جنبش مشروطیت نوشته است: من هیچ وقت گریه نمی کنم چون اگر اشک می ریختم، آذربایجان شکست می خورد و اگر آذربایجان شکست بخورد، ایران زمین می‌خورد… اما در مشروطه دو بار اون هم تو یه روز اشک ریختم.

حدود ۹ ماه بود که تحت فشار بودیم… بدون غذا. بدون لباس… از قرارگاه اومدم بیرون … چشمم به یک زن افتاد با یه بچه تو بغلش. دیدم که بچه از بغل مادرش اومد پایین و چهار دست و پا رفت به طرف و بوته علف… علف رو از ریشه درآورد و از شدت گرسنگی شروع کرد خاک ریشه ها رو خوردن… با خودم گفتم الان مادر اون بچه به من فحش می ده و میگه لعنت به ستارخان که ما را به این روز انداخته… اما مادر کودک اومد طرفش و بچه اش رو بغل کرد و گفت: عیبی نداره فرزندم… خاک می خوریم اما خاک نمی دهیم… اونجا بود که اشکم دراومد.

تحلیلی بر وصیّت نامه ستارخان سردار ملی

این بنده عاصی ستار، برای اجرای احکام شریعت غراء احمدی(ص) مطابق احکام صادره علماء اسلام، از جان و مال و اولاد و هستی خود، صرف نظر کرده تا دولت جابره تبدیل به دولت عادله و قوانین حضرت سیدالمرسلین رویه و مسلک اهل اسلام شود. "ستار"
در نگاهی به وصیّت نامه این دلاور مرد آذربایجان و ایران زمین، نکات قابل توجهّی حاصل می آید و اغراق نکرده ایم اگر این وصیّت نامه را چکیدۀ بسیار فشرده از نظام سیاسی شیعه و حکومت ولایت فقیه بدانیم.

در شروع وصیّت نامه این سردار ملّی همانند سرداران مذهبی، مِیل حرکتی خود و خاستگاه حرکت اجتماعی-سیاسی خود را با بکار بردن عبارت "بنده" می نمایاند، تا نشان دهد قبل از آنکه سردار بزرگی باشد و حتی قبل از آنکه ستّار باشد، بنده خدا و

ادامه مطلب

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:22 ] [ حسام ] [ ]
از بغداد تا جاکارتا، جهان اسلام یک صدا علیه اشغالگران به پا خواست

بسیاری از کشورهای اسلامی امروز شاهد تظاهرات گسترده در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و در حمایت از مردم فلسطین بودند.

از بغداد تا جاکارتا، جهان اسلام یک صدا علیه اشغالگران به پا خواست

بغداد


استان صلاح الدین عراق


استانبول


استانبول


صنعاء


الحدیده


پاکستان


مرز عراق و اردن

برچسب ها: جهان اسلام
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 19:18 ] [ حسام ] [ ]
باغ قوام را از این قاب ببینید +عکس

تصویری از خانه زینت الملوک، قسمتی زیبا و دیدنی از باغ قوام در شیراز را مشاهده می کنید.

موضوعات: تصاوير زيبا
برچسب ها: باغ قوام , عکس
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 11:41 ] [ حسام ] [ ]
اثر حسن روح‌الامین برای شهدای غزه

اثر حسن روح‌الامین برای شهدای مظلوم بیمارستان المعمدانی غزه را مشاهده می کنید.

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 11:7 ] [ حسام ] [ ]
بازگشایی تنها استخر قوچان، پس از ١٣٠٠ روز انتظار!

پس از یک هزار و ٣٠٠ روز انتظار مردم قوچان برای بازگشایی تنها استخر عمومی این شهرستان که ابتدا به بهانه کرونا و پس‌ازآن تعمیر و بهسازی تعطیل‌شده بود، این فضای ورزشی صبح امروز مجدد راه‌اندازی شد تا مردم بتوانند از ابتدای آبان ماه از این محیط بهره ببرند.

بازگشایی  تنها استخر قوچان، پس از ١٣٠٠ روز انتظار!

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 11:0 ] [ حسام ] [ ]
خواسته جمعی دانشگاهیان: وحشی‌گری صهیونیست به خوبی تبیین شود

حادثه بیمارستان المعمدانی غزه هولناک‌ترین اتفاقی بود که توسط رژیم جعلی اتفاق افتاد؛ در این میان جامعه دانشگاهی نتوانست سکوت کند و جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و نسل کشی در این کشور را محکوم کردند.

خواسته جمعی دانشگاهیان: وحشی‌گری صهیونیست به خوبی تبیین شود

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 10:57 ] [ حسام ] [ ]
چرا آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند؟

این روزها اگرچه مردم بسیاری از کشورهای دنیا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خشمگین هستند ولی آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینی که همواره برای حمایت از حقوق بشر دارد همچنان با قدرت از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می کند.

چرا آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند؟

آمریکا از کشورهایی است که طی سال های گذشته همواره از جنایات صهیونیست ها حمایت کرده و رژیم صهیونیستی به واسطه همین حمایت های غرب و آمریکا به جنایات وحشیانه خود طی این سالها ادامه داده است تا اینکه ادامه این جنایات موجب شد تا نیروهای مقاومت با انجام عملیات مقتدرانه « طوفات الاقصی» پاسخ قاطعی و شکست سنگین و البته غیرقابل ترمیمی را به صهیونیست‌ها تحمیل کنند.

رژیم صهیونیستی چرا بیمارستان غزه را بمباران کرد؟بعد از عملیات طوفان الاقصی که پاسخی بود به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در فلسطین، این رژیم و حامیانش تلاش‌های گسترده‌ای را برای مظلوم نمایی انجام دادند اما خیلی زود با جنایاتی که در غزه انجام دادند و بعد از انتشار تصاویر این جنایات، به خصوص

ادامه مطلب

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 10:55 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

کربلای آخر الزمان

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 10:14 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

هنگامی که نمیتوانیم چیزی را تغییر دهیم و یا کنترلی روی ان

« مَنْ أَصْبَحَ لَا يَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِی يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِم‏»، ترجمه: امام صادق (ع): رسول خدا (ص) فرمود:كسی كه صبح كند و اهمیتی به كارهای مسلمانان ندهد او از آنان نیست و كسی كه صدای مردی بشنود كه فریاد كمك خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست. کودکان غزه 😭

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 1:14 ] [ حسام ] [ ]
قرائت میلیونی سوره مبارکه «نصر» برای پیروزی رزمندگان غزه

🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺
📣 قرائت میلیونی سوره مبارکه «نصر» برای پیروزی رزمندگان غزه

✅ می‌خواهیم برای نصرت رزمندگان غزه و ان شاالله نابودی غده سرطانی «اسراییل» و شریک بودن در ثواب جهاد رزمندگان اسلام پویش میلیونی ختم سوره مبارکه «نصر» را آغاز کنیم.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 1:7 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

فلسطین پاره تن اسلام است

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 1:5 ] [ حسام ] [ ]
از جوان شدنت ترسیدند...

از جوان شدنت ترسیدند...

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 1:2 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

فلسطین پاره تن اسلام است

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 1:1 ] [ حسام ] [ ]
تیم فوتبال دختران نونهال قهرمان کافا شد

تیم فوتبال دختران نونهال قهرمان کافا شد

سومین دیدار از رقابت‌های فوتبال دختران از چهارده سال در تورنمنت کافا امروز برگزار شد و شاگردان خسروی برابر میزبان (تاجیکستان) با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شدند.

فاطمه لطف‌زاده و مریم خلیلی گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند‌.

تیم فوتبال دختران نونهال کشورمان با کسب دو پیروزی برابر ازبکستان و تاجیکستان و یک تساوی قهرمان تورنمنت کافا شد.

[ جمعه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 0:3 ] [ حسام ] [ ]
مردی که کابوس موساد بود

کابوس موساد بود. «غسان» را می‌گویم. هر کجای دنیا که می‌رفت نقشه‌ خون‌آلود فلسطین را مثل بادبادکِ یک پسربچه‌ی سربه‌هوا، دنبال خودش می‌کشید. انگار که تکه به تکه‌ی خاک وطن و خون برادران و خواهرانش را به کلماتش سنجاق کرده بود.

مردی که کابوس موساد بود

کابوس موساد بود. «غسان» را می‌گویم. هر کجای دنیا که می‌رفت نقشه‌ی خون‌آلود فلسطین را مثل بادبادکِ یک پسربچه‌ی سربه‌هوا، دنبال خودش می‌کشید. انگار که تکه به تکه‌ی خاک وطن و خون برادران و خواهرانش را به کلماتش سنجاق کرده بود. او حرف می‌زد و می‌نوشت اما گلوله‌ی کلماتش، زجه‌های شاخه‌های گرم زیتونی بود که سینه‌ی سرد صهیون را دریده بود.

عاصی‌شان کرد. نمی‌دانستند چطور دست به سرش کنند وقتی دست از سرشان برنمی‌داشت. آن‌ها می‌خواستند بی سر و صدا فلسطین را ببلعند و او با قیل و قالِ قلم، تکه پاره‌های وطنش را از میان دندان‌هایشان بیرون می‌کشید و زخم‌هایش را رو به آسمان می‌گرفت تا خدا ببیند. اما بالاخره روز موعود رسید و غسان به خاک و خون کشیده شد. و درست از همانجا بود که بی‌مهابا در تمام باغ‌های استعمارزده‌ی جهان، ریشه زد؛ از هشتم ژوئیه‌ی ۱۹۷۲، در بیروت!

پسر همان پدر

اسم کاملش «غسان فیض کنفانی» بود. به همان عادت مرسوم عرب‌ها که نام پدر باید به همراه نام فرزند بیاید. یک نوع حس مسئولیت و تعهد به ادامه‌ی راهِ آبا و اجدادی و یا شاید هم نشانی برای تعلق. پدر غسان، آقای فیض، وکیل بود. و زمانی که سومین فرزندش، یعنی غسان در سال ۱۹۳۶ به دنیا آمد، فلسطین کم کم داشت توسط بریتانیایی‌ها اشغال می‌شد تا در روزهایی نزدیک، به اسرائیلی‌ها هدیه داده شود!

آقای فیض هنوز از شیرینی‌های لبخند غسان در آغوش زندگی، سیر نشده بود که به «جنبش ملی بر ضد اشغال بریتانیا» پیوست. او نمی‌توانست ببیند خاکی که هنوز سومین فرزندش بر روی آن راه رفتن را یاد نگرفته، با پوتین‌های استعمارگران لگدمال

ادامه مطلب

برچسب ها: کابوس موساد
[ پنجشنبه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 23:48 ] [ حسام ] [ ]
عکس/ کارفرمایان نتانیاهو

طرح| جو بایدن: می‌خواستم به اسرائیل بیایم تا مردم آن و تمام جهان بدانند که ما در کنار اسرائیل می‌ایستیم.

[ پنجشنبه بیست و هفتم مهر ۱۴۰۲ ] [ 0:42 ] [ حسام ] [ ]
مردم دنیا صدای مظلومیت فلسطین و غزه را شنید ...

مردم دنیا صدای مظلومیت فلسطین و غزه را شنید ...

🔴 این جمعیت عظیم در ایران یا عراق و یمن نیست،
اینجا لندن انگلستان که خیل عظیم مردم لندن در حمایت از #فلسطین به روبروی ساختمان BBC

[ چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ ] [ 21:37 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

دلت برای غیر نظامیان اوکراین و اسرائیل میسوزه...

دلت برای غیر نظامیان اوکراین و اسرائیل میسوزه...
اما برای غیر نظامیان و کودکان فلسطین و غزه که اینطور ناجوانمردانه نسل کشی میشوند نمیسوزد!!!
انسانیت ات همین بود؟
دینت همین بود؟
در همین مدتی که تو داشتی با اراجیف و چرت و پرت ثابت میکردی که این جنایات اسرائیل ، تقصیر ایران و حماس هست...
اسرائیل ۱۰ کودک فلسطینی دیگر را هم کشت...
همین الان که این نوشته را خواندی و به پایان رساندی شاید دهها کودک دیگر در غزه کشته شدند و تو هنوز داری از اسرائیل دفاع میکنی...
خجالت بکش...
اگر دین هم نداری لااقل آزاده باش...
آزاد مرد باش...
طرفدار مظلوم باش...
دشمن ظالم باش...
تو دنبال چی هستی که از اسرائیل حمایت میکنی؟
دائم به طرف اسرائیل و اوکراین و آمریکا غَش می‌کنی...
یکبار هم در طول زندگی ات ، به طرف حق غَش کن...
یکبار هم که شده طرف مظلوم بایست...
یکبار هم که شده طرف مسلمانان بایست...

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ ] [ 21:33 ] [ حسام ] [ ]
به وقت نوشتن

تو هم چراغی بیفروز

برچسب ها: به وقت نوشتن
[ چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ ] [ 21:29 ] [ حسام ] [ ]
آخرین مطالب
صفحات وب

آوازک





Powered by WebGozar